Проміжна статистика

Будівлі Миколаївського монастиря, Богуслав. Фото від Kiyanka, вільна ліцензія cc by-sa 4.0

Будівлі Миколаївського монастиря, Богуслав. Фото від Kiyanka, вільна ліцензія cc by-sa 4.0

21 вересня: три тижні конкурсу позаду, ще трохи більше тижня попереду. Час на числа.

Кількість поданих фото конкурс (а саме тих, які на цей момент «лежать» у категорії Images from Wiki Loves Monuments 2017 in Ukraine) ви бачите праворуч у цьому блозі: 16 150 і зростає.

Завантажено мегабайтів зображень: 80 890,1.

За кількістю поданих фото Україна на другому місці після — та-дам! — Вірменії, де вже 17 500.

Використано фотографій у статтях Вікіпедії лише 117 (1%). (Нагадуємо, що вставляти знімки у статті може будь-хто, тому не можна не чекати на нас, якщо можете зробити це самі 🙂 ). Найбільше використаних у вікіпроектах фото користувача Михайло Потупчик — 28.

Фотографій з координатами, які можна показати на карті, відносно мало (не до порівняння з Польщею).

Кількість авторів, які взяли участь: 218, з них уперше 128 (59%)

За кількістю поданих фото троє українців у першій десятці світу: Haidamac 3407, ЯдвигаВереск 2996, Сарапулов 1655; третє, п’яте і восьме місця відповідно. Зрозуміло, ці користувачі є трійкою лідерів у завантаженні фото на українську частину конкурсу.

Сфотографовано об’єктів — 8913 (станом на четверту ранку). Це без коефіцієнта для новосфотографованих. Таблицю виведено станом на 21 вересня, але вона не зовсім правильно відображає дійсність.

(нове) Ще одна таблиця: кількість сфотографованих об’єктів за користувачами (також без коефіцієнта). Ця статистика оновлюється щопівгодини.

Основне фото допису — одне з найсвіжіших. Сподіваємося, завдяки нашим учасникам статистика на кінець конкурсу буде пишною і квітучою 😉

32 thoughts on “Проміжна статистика

  1. Ура! Вітаю усіх із завершенням Вікі-Марафону-2017! Шановний оргкомітет, скажіть, будь ласка, а коли буде статистика із балами по учасниках та областях? Сьогодні, правда? Бо кількісний результат щодо переможців по областях та десятки по Україні може суттєво помінятись при урахуванні новоосвітлинених пам”яток по 3 бали… 🙂

  2. Ми тут з Base трохи пошаманили, зробили таку статистику:
    https://commons.wikimedia.org/wiki/User:Ahonc/WLM-2017_UA/stat

    У таблиці вказана кількість об’єктів (без коефіцієнтів), в колонках вгорі перші дві цифри коду пам’ятки (фактично код регіону) і нижче відповідно кількість об’єктів. В other входять всі об’єкти з неправильними ID.

    Статистика оновлюється щопівгодини.

    • Анатолію, доброго дня. Дуже дякую за те, що ви єдиний із членів оргкомітету відгукнулись на наші запити за останні 4 дні та прохання та спробували зробити хоч щось, щоб збирати та оновлювати статистику в реальному часі. Усе ж буде ВЕЛИЧЕЗНЕ ПРОХАННЯ, щоб Ілля доклав часу та зусиль та ЗРОБИВ СЬОГОДНІ нормальну стаистику із коефіцієнтами. У мене біля 200 об’єктів, сфотографованих вперше, і після днів поїздок автобусами по часто жахливих дорогах по селах та містечках та забігів по спеці 35+ по фотографуванню пам’яток хочеться бачити реалістичний результат. По-друге, а яким чином можна зрозуміти, де яка область? У шапці таблиці вони позначені числами. Мене цікавить результат по окремих областях, а не загальна кількість балів по Україні. Ще раз дякую

      • Люди, які багато років вантажать фото ВЛП, вже певно мали б вивчити напам’ять коди регіонів 🙂 Цифри вгорі — це перші дві цифри коду КОАТУУ області, вони ж перші дві цифри ідентифікатора пам’ятки з області. Напр. 35 — Кіровоградська, 53 — Полтавська, 65 — Херсонська.

        • Не думаю, що учасники ВЛП мають вивчати коди чогось, якщо є IT інструменти, які дозволяють дешифрувати коди у загальнозрозумілі назви. Як менеджер аналітичного відділу, я ніколи не засмічую свою опративну пам’ять кодами і цифрами, які я завжди маю, де подивитись.

        • Від зазубрювання цифр відмовляються зараз навіть у школі, тому, щиро, не бачу, чому дорослі люди мають зазубрювати цифри замість того, щоб оргкомітет організував собі у допомогу технічну підтримку, яка зможе нормально написати код та налагодити усі статистичні таблиці в товариському для користувачів форматі.

    • хм, якось вона дивно оновлюється. Можете її ще раз перевірити, будь ласка? :З

      • Так, я теж помітила, що вона дивно оновлюється – деякі учасники вантажать великі обсяги фото, а статистика не міняється. Може, хтось наврочив? Чи інакше працює бот?

        • Це заливка на універсальний ай-ді, доки бота не запустять на сортування – ми нічого не знатимемо. І це трохам кепсько, особливо в останні дні.

      • Усе правильно. Там рахується кількість різних ідентифікаторів фото. Тобто якщо ви завантажите 10 фотографій однієї пам’ятки то це буде +1 в таблиці, а не +10.

        • Щось у мене таки трішки (ну трішки – десь так на сотню 🙂 ) загальна сума не сходиться 🙁
          Можливо десь просто помилився з ID (буває копіюєш і пропускаєш 1 цифру), а чи просто думав, що завантажив, а насправді забув 🙂
          У зв’язку з цим 2 питання:
          1) якогось року можна було подивитися виборку по своїх завантаженнях з помилковими ID/ Чи десь можна це побачити цього року?
          2) як можна побачити отаку виборку, як то минулого року?:
          https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Wiki_Loves_Monuments_2016_in_Ukraine/Nataliya_Shestakova

    • Доброго останнього дня завантаження. Якиомсь чином у списки пам”яток міста Приморськ (Запорізька область, райцентр) потрапили фото двох пам”яток, сфотографовані 22 вересня 2017 року (тобто тиждень тому): ID 23-248-0004, 23-248-0002, 23-248-0007. Буду дуже вдячна, якщо хтось з оргкомітету зможе опетивно видалити ці фото із списків та вважати ці пам”ятки неосвітлиненими, тобто усі фото, завантажені на ці ID до кінця дня сьогодні, мають отримати по 3 била. Дякую заздалегідь

  3. *ниє*
    ну коли буде нормальна статистика?
    хоча б звичайна, без коефіцієнтів
    можна і з врахуванням коефіцієнтів, я не вибаглива :З

    • Ми працюємо над цим. Наразі топ-10 (без коефіцієнтів) виглядає так:
      ЯдвигаВереск 4384
      Haidamac 3816
      Prymasal 1250
      Сарапулов 1109
      AndriiDydiuk 802
      Neovitaha777 777
      Константинъ 695
      Olga Loboda 0806 520
      Педагог Світлана 467
      Posterrr 383
      Причому Дидюк ще вчора був на 11-му місці.

      Серед цих десяти 8 уже знайомих імен, які перемагали минулі роки… Якось аж нецікаво. Може дайте ще іншим щось виграти?

      • Нехай їздять по всій Україні та знімають по селах неосвітлинені пам”ятки по 3 бали, відразу буде супер-результат. Хто ж заважає? 🙂 🙂

      • Якщо знайомі імена припинять вантажити, то в міжнародному рейтингу будемо десь на рівні Тунісу, так я собі думаю.

  4. Шановні члени оргкомітету, а що, ми станом на 25 вересня середину дня ще досі не маємо правильної, відкорегованої статистики? Ми ж написали запит ще в п”ятницю 22 вересня? Пройшло 3 дні. І поки ані не отримали жодної відповіді ні від кого із членві оргкомітету, ані коректної статистики станом на 25 число. КОЛИ ми отримаємо виправлену статистику? Дякую заздалегідь. Сподіваюсь, мовчання буде перерване

  5. Виникло питання по фотографіях які використанні в статтях. Як можна подивитися які саме фотографії користувача були використанні і до яких статей?

    • Олександре, зайдіть, будь ласка, у будь-яку статтю у Вікіпедії і подивитесь, які фото присутні у статтях. А ще простіше – якщо якесь фото прив’язане до відповідної статті у Вікіпедії чи списку у Вікісховищі – є відповідні посилання на ці статті і списки на сторінці фото під фото у підзагаловку: “Зв’язані посилання”

      • Другий спосіб мені відомий із усіма посиланняли. Але якщо фотографій тисячі то кожну передивлятись якось не дуже хочеться.

  6. Булоб добре якби статистика ще оновлювалася хочаб раз на кілька годин.

      • Я також сподіваюсь хоча б на раз на добу (опівночі, наприклад), але головне, щоб бот правильно рахував бали – поки множення на 3 бали відбувається і для пам’яток, які вже мають світлини (тобто однобальні), так що статистика, яку ми зараз бачимо у файлі, некоректна. Сподіваюсь, що Ілля зможе виправити алгоритм роботи бота за сьогодні-завтра. І ми усі будемо за те дуже вдячні

        • там не тільки на 3 множить, таке враження, що неосвітлинені двічі на 3 множить, коротше, можна скласти собі “пошук розв’язку” в Екселі і всьо рахувати правильно :))))

  7. Буду також дуже вдячна Іллі, якщо він зможе перевірити та виправити роботу бота – бот рахує некоректно. Наприклад, я завантажила станом на вчора 142 пам’ятки, бот помножив це число на три і моя сума по усіх регіонах склала 426 балів. Але це – неправильно! Я завантажила певну кількість пам’яток, які вже були сфотографовані і мають фото, прив’язані до списків, тобто мають рахуватись по 1 балу. Наприклда, по Херсонській області я завантажила фото 7 пам’яток, які вже були сфотографовані раніше, а бот все одно порахував мені по Херсонській області 21 бал (7х3). Думаю, подібна помилка і з іншими учасниками. Буду дуже вдячна за перевірку та виправлення

  8. Буду дуже вдячна, якщо оргкомітет зможе повернути у списки Берислава (Херсонська область) Церкву Успіння Пресвятої Богородиці (1811 – 1835), пам’ятку національного значення з номером 210008-Н, яка дивним чином з списків цього року зникла. Колишній ID: 65-206-0010. Дякую заздалегідь!

    • Пам’ятка національного значення 210008-Н — це Кам’янська Січ, кладовище запорізьких козаків і могила кошового отамана Костя Гордієнка, вона є у списках під ID 65-206-0009.

      • Анатолію, я написала номер, який був присутній у списках попереднього року, вони у мене збережені у форматі Excel. Більше того, під номером 210008-Н проходило три пам’ятки: 1) 65-206-0010, Церква Успіння Пресвятої Богородиці, 1811 – 1835 роки, м.Берислав, А-нац.; 2) 65-206-0011, Монумент “Козацька слава”, зведений у 1992 році на честь першого бою козаків з турками і першої документальної згадки про українське козацтво, 1992 рік, с. Тягинка, А-нац.; 3) 65-206-0009, Кам’янська Січ, кладовище запорізьких козаків і могила кошового отамана Костя Гордієнка, 1709 – 1711 роки, 1728 – 1734 роки, с.Республіканець, І-нац. Я не знаю, у яких із цих пам’яток були переплутані номери у списках. Але суть у тому, що пам’ятку національного значення Церкву Успіння Пресвятої Богородиці до кінця вересня було б потрібно повернути у список пам’яток, звідки, як я розумію, міністерство культури її не викреслювало. А помилка відбулась суто на технічному рівні при оновленні списків для конкурсу. Дуже дякую заздалегідь і сподіваюсь на оперативну реакцію

        • Я вам кажу, що нема такої пам’ятки не те, що національного, а і навіть місцевого значення. Церкву хтось самовільно додав, але її зі списків прибрали, бо нема жодного підтвердження наявності такого ОКС.

          • Правда, немає такої пам”ятки 1835 року побудови? Ось вам інформація з Херсонської наукової бібліотеки: “У 1811-1835 роках Берислав збагатився ще однією пам’яткою культового зодчества, церквою Успіння Пресвятої Богородиці, зведеною у стилі класицизму. У 1855 році настоятель церкви отець Олександр Калюжний організував при парафії тимчасовий напівшпиталь, де отримували медичну допомогу поранені й хворі захисники Севастополя.”. Ось посилання на інфо: http://lib.kherson.ua/berislav.htm
            А ось мої фото цієї церкви, зроблені та завантажені минулого року: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Beryslav_Dormition_Church_02_(YDS_3220).jpg, https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Beryslav_Dormition_Church_01_(YDS_3225).jpg

          • Ми керуємося офіційними списками пам’яток від органів місцевої влади і Мінкульту. У списках ОДА такої пам’ятки нема. Якщо ви знайдете реквізити (дату і номер) документа, яким її взято на облік, ми спробуємо знайти цей документ, і якщо там є ця церква, внесемо її до списків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *